Ikea/Chr/Jysk annuncia a abbandunà u mercatu di Russia

A guerra era passata più di duie settimane, Dapoi chì a Russia hà iniziatu l'operazione militare per uni pochi di cità da l'Ucraina. Sta guerra attira l'attenzione è a discussione in u mondu sanu, però, l'opinione hè sempre più resistente à a Russia è chjama à a pace da u mondu occidentale.

U giant energeticu ExxonMobil esce da l'affari di petroliu è gasu russu in Russia è ferma u novu investimentu; Apple hà dettu chì suspenderà a vendita di i so prudutti in Russia è limitarà e capacità di pagamentu; GM hà dettu chì fermarà a spedizione in Russia; Duie di e duie più grandi cumpagnie di navigazione in u mondu. Mediterranean Shipping (MSC) è Maersk Line, anu ancu suspesu i trasporti di cuntainer da è da a Russia. Da e masse individuali à l'istituzioni cummerciale, tutti i stori di a vita anu iniziatu una onda di tendenza di boicot.

U stessu hè veru di l'industria di i materiali di custruzzione di casa. I giganti, cumprese IKEA, CRH, a seconda più grande cumpagnia di materiali di custruzzione in u mondu, è JYSK, a terza marca di vendita in Europa, anu annunziatu a so sospensjoni o ritirata da u mercatu russu. l 'annunziu di a nutizia, triggered panicu compru in Russia, parechji magazzini arredamenti casa scena ghjente mare.

Ikea hà suspesu tutte l'operazioni in Russia è Bielorussia. Hà affettatu 15 000 impiegati.
U 3 di marzu, ora lucale, IKEA hà publicatu una nova dichjarazione annantu à u cunflittu crescente trà Russia è Ucraina, è hà publicatu un avvisu nantu à u so situ web chì "l'affari in Russia è Bielorussia sò sospesi".
L'avvisu hà dettu: "A guerra distruttiva in Ucraina hè una tragedia umana, è sentimu a più prufonda cumpassione per i milioni di persone affettate.
1000

In più di assicurà a sicurità di i so impiegati è di e so famiglie, IKEA hà dettu chì cunsidereghja ancu i gravi disruptions in i catene di supply chains è e cundizioni di u cummerciu, cum'è causatu da u cunflittu trà Russia è Ucraina. suspende temporaneamente e so operazioni in Russia è Bielorussia.

Sicondu Reuters, IKEA hà trè basi di pruduzzione in Russia, principalmente pruduzzione di particelle è prudutti di lignu.
Ikea vende prudutti in Russia soprattuttu da u paese, cù menu di 0,5 per centu di i so prudutti pruduciuti è esportati à altri mercati.
22

Per l'annu fiscale finitu in Aostu 2021, IKEA hà 17 magazzini è un centru di distribuzione in Russia, era u so 10u mercatu più grande, è hà registratu vendite nete di 1,6 miliardi d'euros in l'annu fiscale precedente, rapprisentanu u 4% di e vendite totali di vendita.
In quantu à a Bielorussia, u paese hè principarmenti u mercatu di l'acquistu di l'IKEA è ùn hà micca stabilimenti di fabricazione. In u risultatu, IKEA sospende principarmenti tutte l'operazioni di acquisti in u paese. Hè da nutà chì Bielorussia hè u quintu più grande fornitore di legnu di IKEA, cù $ 2,4 miliardi in. transazzione in 2020.

Sicondu i rapporti pertinenti, per via di una seria di effetti negativi di u cunflittu trà Russia è Ucraina, i prezzi di parechji commodities sò aumentati, è i prossimi aumenti di prezzu diventeranu più è più feroci.
Ikea, cumminata cù a sospensjoni di l'operazioni di l'alleanza Russia-Bielorussia, aspetta di aumentà i prezzi da una media di 12% in questu annu fiscale, da u 9% per via di l'aumentu di i costi di materia prima è di i costi di trasportu.
Infine, Ikea hà nutatu chì a decisione di sospettà l'affari hà affettatu 15,000 impiegati, è hà dettu: "U gruppu di a cumpagnia assicurerà un impiegu stabile, un redditu è ​​furnisce un sustegnu à elli è e so famiglie in a regione".

Inoltre, IKEA sustene u spiritu umanitariu è u scopu orientatu à e persone, in più di assicurà a sicurità di l'impiegati, ma ancu attivamente furnisce salvata d'urgenza à e persone affettate in Ucraina, una donazione tutale di 40 milioni d'euros.

CRH, a seconda più grande cumpagnia di materiali di custruzione in u mondu, si ritirò.

U 3 di marzu, CRH, u sicondu fornitore di materiali di custruzione di u mondu, hà dettu chì esce da u mercatu russu è chjuderà temporaneamente a so pianta in Ucraina, hà dettu Reuters.
U CEO di CRH Albert Maniford Albert Manifold hà dettu à Reuters chì e fabbriche di a cumpagnia in Russia eranu chjuche è a so uscita era à a so portata.

U gruppu basatu in Dublinu, in Irlanda, hà dettu in u so rapportu fiscale di u 3 di marzu chì u so prufittu core business per u 2021 era di $ 5,35 miliardi, in crescita di 11% da un annu prima.

U gigante europeu di vendita di casa JYSK hà chjusu i magazzini.
u=375854126,3210920060&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

U 3 di marzu, JYSK, una di e prime trè marche europee di arredamentu per a casa, hà annunziatu ch'ellu avia chjusu 13 magazzini in Russia è sospese a vendita in linea ". In più, u gruppu hà chjusu 86 magazzini in Ucraina u 25 di ferraghju.

U 3 di marzu, TJX, una catena di venditori di mobili di i Stati Uniti, hà ancu annunziatu chì vendeva tutte e so participazioni in a catena di vendita di casa di scontu in Russia, Familia, per esce da u mercatu russu. Familia hè l'unica catena di sconti in Russia, cù più di 400 magazzini in Russia. In 2019, TJX hà compru un% di a participazione in Familia25 per $ 225 milioni, diventendu unu di i principali azionisti è vende u so mobili di marca HomeGoods per mezu di Familia. di a rupia.

L'Europa è l'Europa anu recentemente impostu restrizioni duru à a Russia, escludendu e so ecunumie da u sistema finanziariu glubale, chì incitanu l'imprese à piantà a vendita è tagliate ligami. a situazione geopolitica è sanzioni cambia, l'idea di cumpagnie d'oltremare chì si ritiranu da a Russia puderia ancu cambià.


Tempu di post: 18-Jan-2022